Uutiset

Uutiset

News

KEHA-keskuksessa ennakoidaan tulevia asiakas- ja neuvontapalveluita

10.06.2024

TE2024, KOTO2024 ja KEHA2024 uudistukset vaativat KEHA-keskuksen tehtäväksi tulevien asiakas- ja neuvontapalveluiden suunnittelua ja kehittämistä ennakkoon. Tämä on tärkeää, jotta voimme tarjota parhaan mahdollisen ja asiakaslähtöisen palvelukokonaisuuden

​Muotoilemme tuottamiamme palveluita huomioiden niin uudet kuin nykyiset palvelukokonaisuudet.

Kehitystyö tehdään yhteistyössä asiakkaiden ja kumppanien sekä uudistuksen muiden rinnakkaishankkeiden kanssa ja aikatauluissa. Olennainen osa neuvontapalveluiden suunnittelussa ja kehittämisessä on asiakaslähtöisyys.

Tutustu tämän hetkisiin suunnitelmiin lainsäädännön asettamista asiakas- ja neuvontapalveluistamme (www.keha-keskus.fi)