Kehittämis- ja projektisalkun hallintapalvelu
Kehittämisen tulee pohjautua voimassa olevaan strategiaan.
Vastaamme
- kehittämis- ja projektisalkun hallinnasta, jolla varmistamme sen, että digitalisaation ja IT-kehittämiseen liittyvät kohteet priorisoidaan ja arvotetaan ja toteutetaan kustannustehokkailla toteutusmalleilla. Päätavoitteena on optimoida projektisalkussa olevien projektien kokonaishyödyt toiminnalle.
- raportoinnista ja laadunvarmistuksesta asiakkaillemme.
Teemme hallintaa yhdessä ohjaavien tahojen sekä ELY-keskusten ja TE-toimistojen kanssa. Asiakkainamme on myös lukuisa määrä muita, pääsääntöisesti valtionhallinnon toimijoita.
Kehittämistoimenpiteiden vuosivolyymi on noin 25 miljoonaa euroa.
Kehittämissalkussa on kehittämispyrkimyksiä arvioitavana mahdollista projektointia varten keskimäärin noin 30 – 40 ehdotusta kuukaudessa. Yhteisessä projektisalkussa on aktiivisia toimeksiantoja (ostopalvelusopimuksia) toteutuksessa keskimäärin noin 170 kpl, Näistä toimeksiannoista rakentuu erilaajuiset kehittämiskokonaisuudet ja projektit, joita projektisalkussa on toteutuksessa 30–40 eri asiakassuuntiin.